Pytanie o wymianę turbiny w BXE

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ^PITER^
    Classic
    • 2016
    • 6
    • Octavia II (1Z3)
    • BKC 1.9 TDI PD 105 KM

    Pytanie o wymianę turbiny w BXE

    Zamieszczone przez leonn
    Zamieszczone przez marlej108
    ten aku ma prawie 7 lat...
    Ori germańskie aku wtrzymują 9-10lat, naładuj go myślę, że jeszcze sprzedasz audi z tym ori akumulatorem, a wymieni go dopiero kolejny właściciel :wink:
    Germański made in ZAP Piastów lub Batterija Romania. To już made in UE. Gorzej jak będzie aus Taiwan...

    Ech, to co niemieckie to zawsze lepsze.

    Ja nawet na wymianę opon jeżdżę do DeE, bo jak tam mi tego niemieckiego powietrza napompują to od razu auto mniej pali!
  • ^PITER^
    Classic
    • 2013
    • 27

    #2
    Pytanie o wymianę turbiny w BXE

    Witam!
    Mam do Was pytanie, otóż muszę dać swoją turbinkę do regeneracji i tu rodzi mi się pytanie, czy idzie ją wykręcić/wymienić bez wyciągania silnika? Ktoś kto kiedyś przerabiał w silniku BXE?

    Komentarz

    • xcracer
      Elegance
      • 2014
      • 851
      • Octavia II (1Z3)
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

      #3
      Nie ma potrzeby demontowania silnika. Turbinę bez problemu zdemontujesz z kanału lub podnośnika.
      Moja FLka:

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=xcracer

      Komentarz

      • samtech84
        Elegance
        • 2008
        • 988
        • Octavia I (1U2)
        • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

        #4
        Ja polecam kupić cały koras melett i wymienić.

        Komentarz

        • ^PITER^
          Classic
          • 2013
          • 27

          #5
          raczej dam do regeneracji (na 99%) bo nie dość, że VGT się zacina to jeszcze "rzyga" olejem do dolotu i na zewnątrz (na blok silnika) Niestety przebieg 346 tys km do czegoś zobowiązuje... a to będzie jej pierwsza regeneracja

          Komentarz

          • robreg
            L&K
            • 2010
            • 1195
            • Octavia I (1U2)
            • AXP 1.4 MPI 75 KM

            #6
            Zamieszczone przez ^PITER^
            raczej dam do regeneracji (na 99%) bo nie dość, że VGT się zacina to jeszcze "rzyga" olejem do dolotu i na zewnątrz (na blok silnika) Niestety przebieg 346 tys km do czegoś zobowiązuje... a to będzie jej pierwsza regeneracja
            a wiesz skąd będą pochodziły klamoty do regeneracji?
            Pozdrawiam, Robreg.
            ----
            furmanka.blogspot.com fan ;-)

            Komentarz

            • WojtekDM
              Ambiente
              • 2014
              • 119

              #7
              Zamieszczone przez samtech84
              Ja polecam kupić cały koras melett i wymienić.
              Ja polecam kupić nową Garretta i wymienić :lol:
              Na jakimś konkretnym doświadczeniu podparta powyższa propozycja? Jak gwoździa złapiesz, to oponę też wymieniasz?
              Skoda Octavia RS Combi 2006
              BWA w serii 214KM/303Nm, aktualnie 263KM/384Nm, Black Magic
              http://www.dynamech.pl
              Serwis & regeneracja turbosprężarek

              Komentarz

              • robreg
                L&K
                • 2010
                • 1195
                • Octavia I (1U2)
                • AXP 1.4 MPI 75 KM

                #8
                Zamieszczone przez WojtekDM
                Na jakimś konkretnym doświadczeniu podparta powyższa propozycja? Jak gwoździa złapiesz, to oponę też wymieniasz?
                a widziałeś fabryczne zestawy naprawcze do turbin VGT Garretta?
                Pozdrawiam, Robreg.
                ----
                furmanka.blogspot.com fan ;-)

                Komentarz

                • WojtekDM
                  Ambiente
                  • 2014
                  • 119

                  #9
                  Akurat zestaw naprawczy jest zasadniczo ten sam w turbinie z i bez VNT Nie mam zamiaru drążyć tematu polityki firmy Honeywell.
                  Z częściami do turbin jest tak, jak z każdymi innymi. Są takie, które mają jakość oryginału i są też takie wykonane z gównolitu tudzież plasteliny
                  Nie wiem, czy kolega zdaje sobie sprawę, ale niektóre rozwiązania aftermarketowe są usprawnione i trwalsze, niż w oe Garretta
                  Skoda Octavia RS Combi 2006
                  BWA w serii 214KM/303Nm, aktualnie 263KM/384Nm, Black Magic
                  http://www.dynamech.pl
                  Serwis & regeneracja turbosprężarek

                  Komentarz

                  • ^PITER^
                    Classic
                    • 2013
                    • 27

                    #10
                    Ok koledzy nie ma co drążyć tematu, już przesądzone na temat mojej turbinki, pytałem tylko czy można wymontować turbinę bez wyciągania silnika. Rozumiem że głowicy też nie muszę ruszać demontując turbine?

                    Komentarz

                    • robreg
                      L&K
                      • 2010
                      • 1195
                      • Octavia I (1U2)
                      • AXP 1.4 MPI 75 KM

                      #11
                      nie, nie musisz... powodzenia. 8)
                      Pozdrawiam, Robreg.
                      ----
                      furmanka.blogspot.com fan ;-)

                      Komentarz

                      • ^PITER^
                        Classic
                        • 2013
                        • 27

                        #12
                        Dzieki za informacje, turbinkę wyciagłem w miarę bezproblemowo (i to bez kanału). Dałem ją do regeneracji no i powiem że czuć megaśną różnicę w dynamice silnika :szeroki_usmiech . Poza tym przy wyprzedzaniu nie muszę się już zastanawiać czy VGT się zatnie :P Co do samodzielnej wymiany wnętrzności (np. korasu) to wg mnie lepiej nie ryzykować i oddać to wyspecjalizowanemu warsztatowi.
                        Mam tu na myśli warsztat który zajmuje się tylko i wyłącznie turbinami... a nie warsztat typu "zdzichu i kaziu mechanika samochodowa"
                        Dzieki WojtekDM, za pomoc

                        Komentarz

                        • low-raider
                          Ambiente
                          • 2011
                          • 163
                          • Superb II combi (3T5)

                          #13
                          Zamieszczone przez ^PITER^
                          Dałem ją do regeneracji no i powiem że czuć megaśną różnicę w dynamice silnika :szeroki_usmiech .
                          A możesz powiedzieć u kogo regenerowałeś?
                          Alarmy, zabezpieczenia antykradzieżowe, GPS, zestawy BT, elektryka i elektronika TOYOTA, VAG, FIAT, OPEL

                          Komentarz

                          • ^PITER^
                            Classic
                            • 2013
                            • 27

                            #14
                            u naszego forumowicza http://www.dynamech.pl/

                            Komentarz

                            • kerajnt
                              Ambiente
                              • 2010
                              • 104

                              #15
                              ile taka przyjemnosc ??
                              OCTA

                              Komentarz

                              • fooojciech
                                Ambiente
                                • 2013
                                • 124

                                #16
                                A możesz też napisac czy wyciagales ja przez to dół silnika czy Góra? Bo napisałeś ze bez kanału to na prawdę słowa uznania dla ciebie, ponieważ dojście mimo wszystko na kanale jest kiepskie, znaczy blokuje wspomaganie kiery, trzeba demontowac to prawda? Chyba że kteciles od góry, to trzeba ściągać kolektor ssący dodatkowo

                                Komentarz

                                • ^PITER^
                                  Classic
                                  • 2013
                                  • 27

                                  #17
                                  wyciagałem ją od spodu auta, nie miałem kanału, ale autko sobie podniosłem i posadziłem na kobyłkach. Żadna wspoma nie przeszkadza, nawet nie trzeba odkęcać prawej półoski od skrzyni troszkę samozaparcia i cierpliwości, a turbinka wychodzi w miarę bezproblemowo. Co do ceny to za kompleksową regenerację z wymianą wszystkich wnętrzności ok 700zł

                                  Komentarz

                                  • kerajnt
                                    Ambiente
                                    • 2010
                                    • 104

                                    #18
                                    Ok super dzięki za cenę naprawy zawsze warto wiedzieć co może czekać pozdrawiam .
                                    OCTA

                                    Komentarz

                                    • fooojciech
                                      Ambiente
                                      • 2013
                                      • 124

                                      #19
                                      Mimo wszystko gratki bo to i tak duży wyczyn bez kanału na kobyłkach.

                                      Komentarz

                                      • WojtekDM
                                        Ambiente
                                        • 2014
                                        • 119

                                        #20
                                        Zamieszczone przez ^PITER^
                                        Co do ceny to za kompleksową regenerację z wymianą wszystkich wnętrzności ok 700zł
                                        Chyba trochę drożej tam wyszło No i stan nie był taki tragiczny
                                        Skoda Octavia RS Combi 2006
                                        BWA w serii 214KM/303Nm, aktualnie 263KM/384Nm, Black Magic
                                        http://www.dynamech.pl
                                        Serwis & regeneracja turbosprężarek

                                        Komentarz

                                        Pracuję...